Jeśli Wpiszesz w Google Frazę ” Firmy Remontowe Warszawa ” – To Czy Znajdziesz Tą Właściwą?

cze 10, 2013 | Remonty Łazienek

Pytanie jak znaleźć odpowiednią firmę do remontu czy wykończenia łazienki jest jedną z najbardziej niejasnych i niewiadomych rzeczy które znam. Biorąc pod uwagę, że wszystkie strony internetowe i reklamy takich firm wyglądają identycznie, możemy odnieść wrażenie, że za tym wszystkim stoi ten sam jeden człowiek. Więc po co dzwonić do każdego z osobna jak można wybrać pierwszego z brzegu? Niestety samo wpisanie w Google frazy “firmy remontowe warszawa” – nie gwarantuje odnalezienia tej najlepszej, nie jest to takie proste.

Istnieje kilka prostych sposobów aby znaleźć i ocenić czy firma wykonawcza nadaje się czy nie. Oczywiście pierwszym i podstawowym krokiem jest zapytanie się rodziny, znajomych, przyjaciół o polecenie zaufanego i sprawdzonego wykonawcy. Następnie możemy się skierować do internetu, szukać w lokalnych gazetach szczególnie darmowych, nie tylko branżowych (branżowe gazety są wydawane nie zbyt często i reklama w nich kosztuje krocie, małe ale dobre firmy nie są w stanie się tam reklamować). Rozglądać się za samochodami ekip remontowych i spisać ich telefon i adres strony internetowej.

Nie zależnie do rodzaju sposobu wyszukania wykonawcy, zawsze należy go w paru prostych krokach ocenić.

Sprawdzaj stronę internetową

W dzisiejszych czasach jest normą, że każda firma musi mieć swoją stronę internetową. Jednak wielu wykonawców uważa, że jeśli mają zlecenia z polecenia to nie potrzebują ogłaszać się w internecie. Nie jest to prawda, strona internetowa jest swojego rodzaju wizytówką i pierwszym kontaktem z klientem. Każdy wykonawca bez względu skąd ma zlecenia musi mieć stronę internetową, przynajmniej z podstawowymi informacjami o swojej firmie.

Sprawdzaj opinie i referencje

Zawsze sprawdzaj czy wykonawca ma na swoje stronie internetowej opinie i referencje od zadowolonych klientów. Nawet jeśli znalazłeś wykonawcę z polecenia przez znajomych poproś go o podanie numerów telefonów do poprzednich klientów aby dowiedzieć się od nich więcej. Pozwolenie zamieszczenia opinii i referencji od klienta na publiczne forum, wskazuje na duże zaufanie i zadowolenie z wykonawcy.

Sprawdzaj adres biura firmy

Oczywiście nie wszystkie małe ale dobre firmy stać na wynajęcie swojego biura. Ważne jednak jest aby firma była zarejestrowana lub miała siedzibę firmy w rejonie prowadzenia usług. Dzięki temu można uniknąć sytuacji gdy po zakończeniu remontu, trzeba wykonać poprawki a firma bawi się w „głuchy telefon” i adres firmy podała w drugim końcu Polski lub co gorsze w ogóle nam nie podała. Wtedy pozostaje tylko szukać nowej firmy do naprawy poprawek we właśnie wyremontowanej łazience, co wiąże się zazwyczaj z nowym remontem łazienki…

Sprawdzaj nazwę firmy w internecie

Wpisz nazwę firmy w wyszukiwarkę Google i sprawdź czy nie znajdziesz innych informacji złych lub dobrych na temat firmy. Możliwe, że najdziesz komentarz na blogach lub odnośniki do portali społecznościowych, gdzie możemy znaleźć mniej formalne informacje i ludzki czynnik firmy. Czym lepiej poznamy firmę i jej pracowników to można podjąć lepszą decyzję przy zatrudnieniu tej firmy.

Sprawdzaj rodzaj ogłoszeń i reklamy

Należy zwracać szczególną uwagę na ogólne sformułowania użyte w treści reklam czy na stronie internetowej firmy. Wszelkiego typu zwroty „Zrobię od Zaraz”, „Wykonam od Ręki” ,”Darmowe kosztorysy”, „Darmowe Projekty”, brzmią bardzo zachęcająco ale mogą być tylko haczykiem aby złapać klienta i później go zwodzić. Zawsze należy pamiętać, że firmy są po to aby zarabiać pieniądze i nie dają nic za darmo, a w przypadku branży budowlanej słowo „od zaraz” lub „od ręki”, może znaczyć za tydzień, za miesiąc lub dłużej. Ważne aby uzyskać dokładne informacje od potencjalnej firmy co dokładnie znaczą te słowa.

Przejrzyj naszą galerię zdjęć aby zobaczyć nasze najpopularniejsze aranżacje łazienek. W celu uzyskania dodatkowych informacji, zadzwoń lub umów się na spotkanie. Jesteśmy wysoko oceniani przez naszych klientów, można dowiedzieć się o tym z referencji naszych klientów.